نمایندگی میراث‌فرهنگی در قلعه قاضی راه‌اندازی خواهد شد

با هدف ارتقای ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهر قلعه قاضی نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان علی ابراهیمی قلعه قاضی شهردار و مریم عبدالله زاده بخشدار قلعه قاضی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز شنبه 4 شهریورماه 1402 در این نشست با اشاره به مصوبه استاندار هرمزگان در خصوص فعال نمودن نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهر قلعه قاضی گفت: در راستای مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان، با همکاری شهرداری و بخشداری، نمایندگی این اداره‌کل در شهر قلعه قاضی فعال و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی قلعه قاضی و اینکه این بخش قطب زارعت صیفی‌جات و همچنین فعالیت‌های مختلف کشاورزی است، افزود: بخش قلعه قاضی فرصت خوبی در حوزه گردشگری کشاورزی دارد که این اداره‌کل از فرصت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه گردشگری کشاورزی در قلعه قاضی حمایت می‌کند.

او اظهار کرد: اکثر خانواده‌ها و بانوان در این بخش در حوزه صنایع‌دستی فعالیت دارند و ایجاد فروشگاه صنایع‌دستی برای عرضه تولیدات صنایع‌دستی با همکاری شهرداری و بخشداری در دستور کار قرارگرفته است.

در این نشست همچنین بر تقویت جوامع محلی تأکید شد و مقرر شد با همکاری شهرداری قلعه قاضی آموزش جوانان در حوزه گردشگری انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha