زیرساخت‌های مرز باشماق برای تردد زوار اربعین مناسب است/ طبیعت بکر کردستان گردشگران خارجی و داخلی فراوانی را به خود جذب می‌کند

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پخش زنده برنامه موکب رسانه‌ای وحدت گفت: زیرساخت‌های فراهم شده در مرز باشماق مریوان برای تردد زوار اربعین حسینی مناسب و روان است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، امروز شنبه ٤ شهریورماه ١٤٠٢ مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی در سفر یک‌روزه به استان کردستان، با حضور در مرز باشماق مریوان و ارتباط مستقیم با شبکه کردستان در برنامه موکب رسانه‌ای وحدت اظهار کرد: استان کردستان به‌دلیل داشتن طبیعت بکر و بسیار زیبا با مردمانی مهمان‌نواز و مهربان همواره مقصد مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.

وزیر میراث‌فرهنگی افزود: شهرستان مریوان نیز با جاذبه‌های بالقوه از جمله دریاچه زریوار و جنگل‌های سرسبز اطراف آن باید در سطح ملی معرفی شود.

مهندس ضرغامی با اعلام رضایت از زیرساخت‌های ایجاد شده و نحوه خدمات‌دهی به زوار اربعین حسینی در مریوان یادآور شد: امید است با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای خدمات‌دهی و جلب رضایت مسافران و زائران اربعین حسینی بیش از پیش اقدام شود.

گفتنی است، مرز بین‌المللی باشماق مریوان یکی از مرزهای شش‌گانه در نظرگرفته‌شده برای تردد و میزبانی زوار اربعین حسینی است که امسال برای دومین سال پیاپی افتخار میزبانی از عاشقان کربلای معلی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha