قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران افتتاح شد

استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام از افتتاح قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، امروز دوشنبه ۶ شهریورماه با حضور حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) استان و دبیر کل جمعیت هلال احمر، قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر در پایانه شهید سلیمانی در مرز مهران افتتاح شد.

استاندار ایلام گفت: این مجموعه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در ۶۵ روز ایجاد شده است.

بهرام نیا در آیین افتتاح این قرارگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان و ۶ هزار شهید در شهرستان مهران، گفت: بسیار خوشحالیم که در این سرزمین مقدس فعالیت می‌کنیم که قدمگاه عاشقان ابا عبدالله الحسین ( ع ) است.

او افزود: ایلام قطب و گرانیگاه اربعین است و از همه خبرنگارانی که در مهران برای به تصویر کشیدن شکوه  اربعین در مهران حضور یافتند قدردانی می‌کنم.

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام با اشاره به افتتاح مرکز فوریت‌های  پزشکی در پایانه مرزی مهران طی روزهای اخیر با حضور وزیر کشور و وزیر بهداشت، گفت: این مرکز با ظرفیت ۱۵۰ تخت در کمتر از ۹ ایجاد شده است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین استان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه ها بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha