خدمت‌رسانی به مسافران در ایام اربعین اولویت اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: خدمت‌رسانی به مسافران در ایام اربعین اولویت اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده روز سه شنبه 7 شهریورماه 1402 در شانزدهمین جلسه ستاد خدمات سفر مسافران و زائران استان سمنان با تأکید به اینکه استان سمنان از شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) برخوردار است، گفت: با خدمت‌رسانی شایسته، بهترین خدمات و شرایط را برای تردد زائران عتبات عالیات فراهم خواهیم کرد، زیرا ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در این ایام مهم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در این ایام تخفیف‌های ویژه‌ای را در تأسیسات گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌ها و صنایع‌دستی استان در نظر گرفته‌شده است تا ضمن بازدید مسافران و رفع خستگی رانندگان، با افزایش مدت‌زمان ماندگاری مسافر در استان از حوادث و تصادفات رانندگی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی جلوگیری کنیم.

امیر کرم زاده گفت: باهدف ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به زائران، نظارت تأسیسات گردشگری با محوریت رعایت نرخ نامه‌ها، بهداشت انجام‌شده است و در این بازدیدها نکات و موارد تخصصی برای رفع نواقص با تأکید بر حفظ سلامت و تأمین رفاه مسافران و گردشگران به مدیران تأسیسات اعلام‌شده است.

او گفت: با توجه به 28 و 30 صفر ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و نیز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به زائران مشهد مقدس نیز در استان سمنان در حال انجام است. 

کرم زاده افزود: با توجه به تأکید وزیر میراث فرهنگی، کار بازدید و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی با جدیت و مستمر در دستور کار اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha