افزایش 10 درصدی ترددها در جاده‌های استان همدان در ایام اربعین حسینی

رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش 10درصدی ترددها در ایام اربعین حسینی در سطح جاده‌های استان همدان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، سرهنگ علی فکری گفت: با توجه به حضور زائران در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق و انتخاب مرز مهران توسط 70 درصد از زائران و نیز به دلیل قرار گرفتن جاده‌های استان همدان در این مسیر، امسال شاهد رشد 10 درصدی تردد خودروها در جاده‌های استان هستیم.

رئیس پلیس راه استان افزود: استان همدان به لحاظ جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر شاهراه استان‌های مرکزی به سمت غرب کشور دارای شرایط خاصی است، به نحوی که بخش عظیمی از این ترددها در محورهای استان همدان است.

او تصریح کرد: از 27 مردادماه 1402 تا 7 شهریورماه 1402 بیش از 11 میلیون و 500 هزار تردد در جاده‌های استان توسط دستگاه‌های تردد شمار به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 10 درصدی را نشان می‌دهد.

فکری با اشاره به وقوع یک فقره تصادف فوتی منجر به فوت یک هموطن طی این مدت گفت: از رانندگان و زائران عزیز انتظار داریم ضمن رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی، از عجله و شتاب پرهیز و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: خستگی و خواب آلودگی ناشی از سفر، عامل بیشتر تصادفات در این ایام است به‌همین منظور از رانندگان تقاضا می‌شود، در صورت خستگی حتماً دقایقی را استراحت کنند وسپس به سفر خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha