بسته جامع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی تدوین می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: بسته جامع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان تدوین می‌شود تا در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران معرفی شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری، ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در جلسه هم‌اندیشی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران یک فرصت عالی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که برای این منظور باید دستگاه‌های مختلف نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: برای آینده استان باید همگی دست در دست هم داده و از ظرفیت‌های زیاد آن به نحو احسن استفاده کرد که در این راه یکی از موانع وجود بروکراسی‌های پیچیده اداری در آذربایجان غربی است که باید رفع شود.

او ادامه داد: با همکاری و مشارکت مسئولان استانی می‌توان زیرساخت‌های گردشگری متنوع و به‌روز در آذربایجان غربی ایجاد کرد تا این استان به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل شود.

صفری تصریح کرد: هر گوشه از استان ظرفیت گردشگری منحصربه‌فرد خود را دارد که باید این ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود برای مثال سردشت با داشتن طبیعت سرسبز و آب و هوای خنک محروم از داشتن مراکز اقامتی بوده و یا پلدشت در شمال استان نیز چنین شرایطی را داشته است که در شان مردم آذربایجان غربی نیست و برای جذب سرمایه‌گذار در این حوزه باید تلاش کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha