انتخابات جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل برگزار شد/ تشکل‌های قدرتمند نیاز اصلی صنعت گردشگری در اردبیل

انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل همراه با ششمین مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده این تشکل برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل همراه با ششمین مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده این تشکل با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و مسئولان ملی تشکل حرفه‌ای مراکز اقامتی در هتل لاله سرعین برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل پیش از برگزاری این انتخابات و در جمع مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی استان گفت: به عنوان نهاد دولتی متولی حوزه گردشگری خواست ما وجود تشکل‌های قدرتمند است تا شاهد تاثیرگذاری بیشتر بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری استان باشیم و امیدواریم انتخابات این دوره نیز مایه خیر و برکت برای گردشگری استان باشد.

حسن محمدی ادیب افزود: نظارت بر امور هتل‌ها و مراکز اقامتی، نرخ گذاری و آموزش در این حوزه اموری است که به جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی استان واگذار شده و اداره کل میراث‌فرهنگی استان در همه امور در کنار تشکل‌ها قرار دارد.

او تاکید کرد: استان اردبیل امسال میزبان رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو است که در این راستا جامعه مراکز اقامتی همکاری خوبی را در برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد داشتند و در مهرماه نیز نشست وزرای کشورهای اکو در اردبیل برگزار خواهد شد که امیدوارم مجددا با همکاری همه نهادها شاهد برگزاری آبرومندانه این نشست باشیم.

در ادامه این جلسه با برگزاری انتخابات جعفری بذری، ناصر محمدی، خسرو موسی‌زاده، اردشیر کیشی‌زاده، شاهین خدامرادزاده، هدایت رشدی و حسن نوبخت به عنوان اعضای هیات مدیره و حسن بذری و فرزاد جودی به عنوان بازرسان جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha