جشنواره سیب و انگور در مشگین‌شهر برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: جشنواره سیب و انگور به عنوان یکی از رویدادهای ثبت شده شهرستان مشگین‌شهر بعد از چند سال تعطیلی مجددا برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز 7 مهرماه 1402 جشنواره سیب و انگور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از اهالی استان در فخرآباد مشگین‌شهر برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: چهار رویداد شهرستان مشگین‌شهر اخیرا در فهرست رویدادهای رسمی وزارت میراث‌فرهنگی ثبت شده‌اند که یکی از آنها جشنواره سیب و انگور است که بعد از چند سال تعطیلی امروز مجددا شاهد برگزاری آن هستیم.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان مشگین‌شهر به ویژه ظرفیت موجود در زمینه گردشگری کشاورزی و طبیعی، این جشنواره می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های موجود باشد.

او تاکید کرد: این جشنواره امسال با حضور 20 غرفه که به ارائه محصولات تولیدی خود می‌پرداختند و همچنین با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد و قابلیت ارتقا سطح جشنواره در سال‌های آینده وجود دارد.

محمدی ادیب ادامه داد: مشگین‌شهر با پتانسیل‌های متنوع موجود در این منطقه یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور است و برگزاری چنین جشنواره‌هایی به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha