حمایت از سرمایه‌گذاران و برگزاری دوره‌های آموزشی نیازهای اصلی گردشگری سرعین است

امام جمعه سرعین گفت: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری ولی نعمتان شهر گردشگری سرعین هستند و لازم است که حمایت‌های ویژه‌ای از آن‌ها شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر دیروز 8 مهرماه 1402 فعالان حوزه گردشگری سرعین به همراه رئیس اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان به مناسبت هفته گردشگری با فرماندار و امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام شیرعلیپور در این دیدار گفت: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری ولی نعمتان شهر گردشگرپذیر سرعین هستند و لازم است که از سوی نهادهای دولتی حمایت‌های لازم از آنها انجام شود.

امام جمعه سرعین افزود: ارائه آموزش‌های لازم به فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی از دیگر نیازهای شهرستان سرعین است و می‌تواند در رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری در شهر سرعین موثر باشد.

فرماندار سرعین نیز در این دیدار گفت: راه‌های مواصلاتی شهرستان از سمت ارجستان و بیله‌درق در حال انجام عملیات عمرانی است و مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس نیز در حال بهسازی و تعریض است که می‌تواند تاثیر بسزایی در رونق گردشگری شهرستان داشته باشد.

باقر باقرزاده افزود: زیرساخت‌های گردشگری یکی از نیازهای اصلی برای توسعه گردشگری است و دولت نیز در این راستا کوتاهی نخواهد کرد و پروژه‌های مختلفی در این راستا در حال اجرا هستند.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته گردشگری گفت: در هفته گردشگری دو پروژه با اشتغالزایی بیش از 30 به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی در سرعین افتتاح شد.

محمدرضا شایقی افزود: هم اکنون نیز 16 پروژه در حوزه گردشگری شهرستان سرعین با پیش‌بینی اشتغالزایی هزار نفری و با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 200 میلیارد تومانی در حال اجرا هستند که همه این موارد از رونق گردشگری در شهر توریستی سرعین خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha