تکمیل پروژه‌های حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی برای دولت یک «کارویژه» است/ حمایت دولت سیزدهم از حوزه گردشگری

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: تکمیل پروژه‌های حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی برای دولت یک «کارویژه» به حساب می‌آید.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری، در سخنانی اظهار کرد: هفته گذشته که مقارن با هفته گردشگری بود را به همه فعالان بخش دولتی و خصوصی این صنعت تبریک عرض می‌کنم و باید اعلام کنم که دولت سیزدهم از حوزه گردشگری به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری ادامه داد: تکمیل پروژه‌های مختلف از جمله پروژه‌های حوزه گردشگری برای دولت یک «کارویژه» است. در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگی سیاست دولت سیاست توجه ویژه به این حوزه است.

او اضافه کرد: در هر استان یک فایل ویژه برای تکمیل پروژه‌های حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی داریم. آن جایی که باید یارانه‌ای حمایت شوند، پروژه‌ها حمایت می‌شوند و بخشی نیز از طریق تسهیلات حمایت می‌شوند.

معاون اجرایی رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری، اضافه کرد: سیاست دولت در اولویت قرار دادن پروژه های حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی است و مطمئن باشید که از این حوزه به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

منصوری در پایان صحبت‌های خود با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری است و توجه به این حوزه و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند نتایج ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha