صنایع دستی می‌تواند ارزآوری خوبی برای کشورمان داشته باشد

فعال حوزه صنایع‌دستی بابیان اینکه صنایع‌دستی در شمار صنایعی است که نه‌تنها هیچ ارزبری ندارد بلکه ارزآوری بسیار خوبی هم دارد، تصریح کرد: صنایع‌دستی ضمن اشتغال‌زایی، به سرمایه‌گذاری کلان نیاز ندارد و با مدیریت خوب می‌توان ارزش‌افزوده‌ بسیار بالایی ایجاد کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، مجتبی سلیمی، فعال حوزه صنایع‌دستی در نمایشگاه ایران اکسپو گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و همچنین کمک به اقتصاد کشور و ارزآوری در این حوزه، در نمایشگاه ایران اکسپو شرکت کردیم.

این فعال حوزه صنایع‌دستی افزود: منتخبی از بهترین هنرمندان و صنایع‌دستی کشور که سرآمد آن‌ها مربوط به استان فارس است در این نمایشگاه جمع شدند که خوشبختانه بازخورد خوبی از سوی شرکت‌های صادراتی کشورهای مختلف شاهد بوده‌ایم. همچنین این استان با بیش از ۳۰ هنر توانمندی صادراتی بسیار بالایی دارد.

سلیمی اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌های اولیه‌ منعقد شده و امید است با اجرایی شدن آن ها بازخورد مثبتی را شاهد باشیم و توان صادراتی مان را افزایش دهیم. همچنین حمایت های خوبی هم از هنرمندان استان انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha