رونمایی از 2 کتاب در حوزه گردشگری در دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری پایدار در اردبیل

همزمان با دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری پایدار در محل دانشگاه محقق اردبیلی از دو کتاب در حوزه گردشگری رونمایی شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز 20 مهرماه 1402 همزمان با دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار از دو کتاب در حوزه گردشگری رونمایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: کتاب مبانی تحول در توریسم که به موضوع گردشگری تعالی زا می‌پردازد و نوشته حجت الاسلام محمد شیر علیپور است یکی از کتاب‌های رونمایی شده در این کنفرانس بود.

حسن محمدی ادیب افزود: همچنین کتاب اشتغال گمشده که به موضوع چالش‌ها و راهکارهای توسعه با سرمایه‌های سرگردان حوزه گردشگری می‌پردازد کتاب دیگری بود که به نویسندگی منصور نوری رونمایی شد.

او تاکید کرد: انتشار کتاب‌های پژوهش‌محور می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری استان و همچنین توانمندسازی فعالان این حوزه داشته باشد که امیدواریم برگزاری این کنفرانس علمی نیز به نتایجی مانند انتشار کتب و مقالات موثر منجر شود.

دومین کنفرانس بین المللی گردشگری پایدار امروز 20 مهرماه با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی در محل این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072001333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha