ارائه تسهیلات به هنرمندان از سوی صندوق توسعه هنر ادامه دارد

رئیس پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: ارائه تسهیلات به هنرمندان همچنان از سوی صندوق توسعه هنر ادامه دارد.

طیبه عزت‌الهی نژاد در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، گفت: در صحبت‌های انجام شده با دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی، صنایع‌دستی و میراث‌داران تمدنی، تسهیلات صندوق توسعه هنربرای هنرمندان همچنان به شکل قبلی و به روال گذشته ادامه دارد.

او افزود: آیین نامه تدوین شده و تا تصویب و ابلاغ نهایی شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی، تمامی تسهیلات اعم از حمایت‌های مستمری، وام، بیمه، تعهدات بیمه تکمیلی، طرح تکریم و... کمافی‌السابق از طریق صندوق توسعه هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

گفتنی است، ماده واحده واگذاری کامل فرایند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، نخبگان و میراث‌داران تمدنی را به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سوی رئیس جمهوری و نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصلاحیه خود را به شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این ابلاغیه ارسال کرده و منتظر تائید و ابلاغ نهایی این شورا است و تا زمان تائید و ابلاغ نهایی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارائه تسهیلات به هنرمندان همچنان از سوی صندوق توسعه هنر ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081000511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha