موزه استکبارشناسی لانه جاسوسی، سند سیلی به آمریکاست

رئیس بنیاد استکبارشناسی در نشست تخصصی نقش موزه‌ها در گردشگری تهران، موزه استکبارشناسی را سند محکمی از سیلی خوردن آمریکا دانست. 

به گزارش میراث آریا، نشست تخصصی نقش موزه استکبارشناسی درگردشگری تهران روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه با حضور رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و رئیس بنیاد استکبارشناسی در محل لانه جاسوسی با حضور علاقه مندان ودانشجویان برگزار شد. 
در ابتدای جلسه مجید علیزاده، رئیس بنیاد استکبارشناسی، اطلاعات جامعی در خصوص گذشته این موزه و محتوای جمع آوری شده ارائه کرد. 
علیزاده مخاطبین موزه لانه جاسوسی را متفاوت از دیگر موزه‌ها دانست و اظهار کرد: این موزه بیشتر از فرهنگ و تاریخ دارای محتواست و بازدیدکنندگان این مجموعه از علاقه مندان حوزه سیاسی هستند.
او در ادامه افزود: بیشتر مخاطبین این مجموعه از کشورهایی هستند که توسط آمریکا تحقیر شده اند، این موزه تنها نماد قدرت یک کشور در مقابل آمریکاست. 
در ادامه این نشست، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری، نقش موزه و خانه موزه‌های متعلق به افراد خاص را در روایت و فرهنگ تاریخ انقلاب اسلامی تاثیر گذار دانست و دلیل خرید و احیای این خانه‌ها را آشنایی نسل جدید با هویت تهران دانست. 
او احیای رشادت‌ها و افکار افراد تاثیرگذار در پیدایش انقلاب اسلامی را امر مهمی دانست و تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی که به دستور امام خمینی (ره) انجام شد به قدری تاثیرگذار و برای همه کشورها مبهوت کننده بود، که حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نام‌گذاری کردند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha