تفکر بسیجی رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس تفکر بسیجی رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، امروز ۴ آذرماه فرزاد شریفی مدیرکل استان به مناسبت گرامی‌داشت و تبریک هفته بسیج در دیدار باحجت‌الاسلام و المسلمین علی اشرف علی‌محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت: تفکر، اخلاق و رفتار ما باید بسیجی باشد و سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس خوشبختانه نشأت گرفته از تفکر بسیجی بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: بسیج بدنه و شالوده اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کار در بسیج برای مدیران نظام جمهوری اسلامی یک نعمت و یک فرصت مغتنی است .

شریفی ادامه داد: با توجه به وسعت و توزیع آثار تاریخی در استان پایگاه‌های مقاومت و بسیج می‌توانند در این زمینه کمک کار میراث فرهنگی باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان در این دیدار گفت: استفاده مدیران انقلابی و جهادی در بدنه ادارات و کارهای اجرایی باعث می‌شود که بتوان خدمت بی منتی به مردم ارائه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمدی افزود: استفاده از ظرفیت بسیج در تمام جنبه‌های کاری و اداری بر کسی پوشیده نیست و امروز بسیج توانسته است در تمام زمینه های اجتماعی فرهنگی و سازندگی نقش خود را به خوبی ایفا کند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در راستای فرهنگ‌سازی این فریضه مهم گفت: میراث‌فرهنگی مقدس است به‌ویژه در زمینه گردشگری مذهبی که می تواند بر تربیت نسل جدید تأثیرگذار باشد که این امر با تلاش و همکاری و هماهنگی بیشتری محقق می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090400169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha