توسعه همه‌جانبه گردشگری نیاز امروز اصفهان است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، توسعه همه‌جانبه گردشگری را نیاز امروز استان اصفهان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان روز شنبه ۴ آذرماه در نشست شورای معاونان اداره‌کل، سرپرست جدید معاونت گردشگری استان را منصوب کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: بی‌تردید با توجه به‌تصریح در سند آمایش سرزمین استان، گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان اصفهان به شمار می‌رود.

او ادامه داد: امروز معتقدیم توسعه همه‌جانبه گردشگری نیاز امروز اصفهان است، لذا باید تلاش کنیم با توجه به اهمیت صنعت گردشگری به توسعه همه‌جانبه این صنعت در استان از طریق بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان در داخل اداره‌کل و فعالان گردشگری استان، صاحب‌نظران و همچنین تعامل با تمامی نهادهای ذی مدخل در این حوزه همت کنیم.

محققیان افزود: مسئولیت‌پذیری و تعامل با تمامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی تأثیرگذار می‌تواند نقش مهمی در توسعه متوازن گردشگری در استان داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha