تشریح روند جدید صدور مجوزها و بررسی ۴ پرونده در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تشریح روند جدید صدور مجوزها و بررسی ۴ پرونده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در این جلسه روند جدید صدور مجوزهای حوزه گردشگری برای اعضای کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری تشریح و ساز و کار استعلامات باستان‌شناسی با توجه به ضوابط درگاه ملی مجوزها تبیین شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: همچنین در این جلسه چهار پرونده سرمایه‌گذاری در شهرهای اردبیل و نمین مورد بررسی اعضای کمیته فنی قرار گرفت.

او تاکید کرد: پرونده‌های طرح شده در این جلسه مربوط به پروژه‌های مجتمع گردشگری، واحد بومگردی، هتل سه ستاره و هتل پنج ستاره با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۷۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۸۵ نفر بودند.

سریع‌الاطلاق همچنین با اشاره به پروژه مجتمع گردشگری ورگه‌سران، ادامه داد: پیوست فرهنگی تاریخی این پروژه در جلسه کمیته فنی توسط سرمایه‌گذار ارائه و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091600869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha