بهره‌برداری از پیست اسکی اوجور سرعین در آینده نزدیک

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از پیست‌های اسکی اوجور و آلوارس مهرگان از توسعه پیست‌های اسکی استان در راستای رونق گردشگری زمستانی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 21 آذرماه 1402 در بازدید از پیست‌های اسکی اوجور و آلوارس مهرگان در شهرستان سرعین گفت: توسعه تاسیسات گردشگری زمستانی از جمله پیست‌های اسکی در راستای خروج استان از گردشگری فصلی اتفاق می‌افتد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: عملیات اجرایی پروژه پیست اسکی اوجور تقریبا به اتمام رسیده است و پس از اجرای راه دسترسی، این مجموعه می‌تواند به عنوان یکی از پیست‌های مطرح کشور مورد استفاده علاقمندان قرار بگیرد.

او تاکید کرد: پیست اسکی آلوارس مهرگان نیز به عنوان قدیمی‌ترین پیست اسکی استان آماده میزبانی علاقمندان و گردشگران است و برای سال‌های آتی این مجموعه نیز برنامه‌های توسعه‌ای دارد.

محمدی ادیب با اشاره به پتانسیل ویژه این استان برای توسعه گردشگری زمستانی، ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از سرمایه‌گذاری در حوزه تاسیسات گردشگری زمستانی حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: با مشوق‌های خوبی که تاسیسات گردشگری اعم از مراکز اقامتی و آب‌های گرم معدنی و مراکز دیگر برای جذب گردشگران در نیمه دوم سال در نظر می‌گیرند بهره‌برداری از پیست‌های اسکی در حال ساخت می‌تواند در تبدیل اردبیل به قطب گردشگری زمستانی در کشور موثر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha