بررسی ظرفیت‌های ارتقای وضعیت آموزشی صنایع‌دستی شهرستان گرمی اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از بررسی ظرفیت‌های ارتقای وضعیت آموزشی صنایع‌دستی شهرستان گرمی در سفر به این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: با حضور در شهرستان گرمی و بازدید از مرکز آموزش صنایع‌دستی این شهرستان ظرفیت‌های ارتقای وضعیت آموزشی صنایع‌دستی در این شهرستان بررسی شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در سال‌های اخیر آموزش صنایع‌دستی از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده است و در تلاشیم مطابق دستور مدیریت عالی استان، سطح آموزش صنایع‌دستی را در کل استان به ویژه در شهرستان گرمی که از قطب‌های صنایع‌دستی است ارتقا دهیم.

او تاکید کرد: همچنین با همراهی رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان از کارگاه‌های صنایع‌دستی به ویژه در حوزه دست‌بافته‌ها در شهرستان گرمی بازدید به عمل آمد و مقرر شد از ظرفیت بخش خصوصی در ترویج آموزش صنایع‌دستی استفاده شود.

دلاورقوام ضمن اشاره به جلسه با فرماندار شهرستان گرمی در این سفر، ادامه داد: در این جلسه نیز وضعیت اعتبارات آموزشی صنایع‌دستی بررسی شد و فرماندار شهرستان گرمی برای تقویت بودجه آموزشی این شهرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100400155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha