بازدید مدیرکل ثبت حریم و آثار کشور از گورستان پارتی طاق‌بستان کرمانشاه

مدیرکل ثبت حریم، آثار، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی کشور از عرصه گورستان پارتی طاق‌بستان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علیرضا ایزدی روز دوشنبه ۴ دی ماه در ادامه سفر به استان کرمانشاه به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان از عرصه گورستان پارتی طاق‌بستان بازدید کرد.

مدیرکل ثبت حریم و آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی کشور با حضور در محدوده تاریخی طاق‌بستان از عرصه گورستان پارتی و رستوران دایه بازدید کرد.

ایزدی در این بازدید ظرفیت تبدیل شدن عرصه گورستان پارتی به سایت موزه را مورد بررسی قرار داد.

همچنین بازدید مدیرکل ثبت حریم و آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی کشور ضمن بازدید از رستوران دایه به شکل میدانی در جریان مشکلات پیش آمده توسط این مجموعه برای آثار تاریخی منطقه قرار گرفت.

مدیرکل ثبت حریم و آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی برای بررسی پرونده تله کابین و ضوابط مجموعه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان به کرمانشاه سفر کرده است.

شرکت در جلسه کارشناسی اداره‌کل و برگزاری جلسه با شهردار کرمانشاه از دیگر برنامه‌های ایزدی در سفر به کرمانشاه است.

در این سفر سید محمدرضا دوست محمدی کارشناس ثبت میراث غیر منقول وزارت میراث‌فرهنگی، مدیرکل ثبت حریم و آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی را همراهی می‌کند.

ایزدی در ابتدای این سفر مدیرکل ثبت حریم و آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی کشور از محل پروژه تله کابین کرمانشاه بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100400174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha