هسته‌های تورآور برای رونق گردشگری کرمانشاه تشکیل شود

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی کشور بر ضرورت تشکیل هسته‌های تورآور برای رونق گردشگری کرمانشاه تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سید مصطفی فاطمی روز دوشنبه ۱۰ در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در نمایشگاه اکسپو تهران، اظهار کرد: نیاز است که برنامه‌ای برگزار شود و ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه برای دفاتر خدمات مسافرتی تهران ارائه شود.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی کشور افزود: در این نشست با ارائه ظرفیت‌های استان باید هسته‌های تور آور برای رونق گردشگری کرمانشاه تشکیل شود.

او تاکید کرد: همچنین افزایش تعداد تعداد جشنواره‌های محصول محور با تقویم مشخص یکی دیگر از نیازهای استان کرمانشاه است که دفاتر و آژانس‌های مسافرتی بتوان برای آنها آن تور ببندند.

فاطمی تاکید کرد: استانداری و مجموعه مدیریت ارشد استان نیز باید حمایت‌های ویژه‌ای در این حوزه داشته باشند تا شاهد اتفاقات بسیار مثبتی در توسعه گردشگری کرمانشاه باشیم.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی کشور گفت: با توجه به این موضوع که استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، وزارتخانه برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش سفرها به این محور داشته است.

او در خاتمه تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه محور گردشگری تاریخ  و تمدن است، توجه مضاعف به برنامه‌های گردشگری در این استان نیازمند یک همکاری گسترده استانی و کشوری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021000548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha