آشنایی مسئولان نهادهای اجرایی شهرستان کوثر اردبیل با نحوه حضور در نمایشگاه‌های گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آشنایی با رویدادها و نمایشگاه‌ها در فرمانداری شهرستان کوثر خبر داد.

 به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: کارگاه آشنایی با رویدادها و نمایشگاه‌ها با حضور مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوثر در فرمانداری روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ این شهرستان برگزار شد.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: این کارگاه با هدف آشنایی مسئولان نهادهای مرتبط با نحوه حضور در نمایشگاه‌ها به منظور معرفی ظرفیت‌های موجود در شهرستان کوثر و با حضور حداکثری مسئولان مرتبط برگزار شد.

او تاکید کرد: آشنایی با انواع رویدادها و نمایشگاه‌ها، انواع غرفه‌ها و نحوه حضور در نمایشگاه‌ها از جمله مطالب ارائه شده در این کارگاه توسط اساتید مجرب اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل بود.

نجارقابل ادامه داد: نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مغفول مانده مناطقی مثل شهرستان کوثر هستند و هدف اولیه از برگزاری این کارگاه آمادگی شهرستان برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران در بهمن ماه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha