حضور تلویزیون اینترنتی میراث در دومین دوره نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران

دومین دوره نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با حضور سکوهای دارای مجوز، شرکت‌های مرتبط و پلتفرم های متنوع به میزبانی سازمان صداوسیما و ساترا دهم دی ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، مرتضی عمادی، مدیر شبکه تلویزیون اینترنتی میراث، در حاشیه نمایشگاه رصتا، ضمن تأکید بر افزایش جذب مخاطبان فارسی زبان وجهت دهی به افکار عمومی گفت: شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث به عنوان یک IPTV در سه بخش مخاطبان فارسی، عرب و انگلیسی زبان، اهداف خود را تعریف می‌کند. مخاطبان این شبکه عمومی بوده و شامل فعالان و علاقه مندان هر سه حوزه خواهند بود. 

او افزود: معرفی هدفمند بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و معرفی ظرفیت‌های حوزه صنایع دستی با رویکرد رونق بازار و تشویق تقاضا از اهداف اصلی این شبکه است. 

عمادی تصریح کرد: رویداد رصتا، زمینه مناسبی برای هم افزایی و همگرایی رسانه‌های فراگیر تصویری خواهد بود و شبکه میراث نیز با غنیمت شمردن این فرصت، آماده همکاری با این نوع رسانه هاست و برنامه ریزی‌هایی نیز در این خصوص انجام شده است. 

مدیر شبکه تلویزیون اینترنتی میراث گفت: در حوزه‌های مأموریتی شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث، محتواها با سه نوع اطلاع رسانی، سرگرمی و آموزشی، قابل تولید و اجرا خواهد بود. 

او ضمن تاکید بر لزوم جذب حداکثری مخاطب اظهار کرد: این شبکه ضمن رعایت موازین حرفه‌ای در فضای مجازی سعی دارد با مشارکت کاربران یک جریان تعاملی فراهم کند. 

عمادی خاطرنشان کرد: مهمترین نگاه این شبکه، تلاش برای اطلاع‌رسانی و تنوع در فرم و محتواست. 

غرفه تلویزیون اینترنتی میراث در این روزها پذیرای هنرمندان، اهالی رسانه و مدیران فرهنگی و رسانه‌ای بوده است. 

نمایشگاه رصتا سه شنبه ۱۲ دی ماه، به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha