رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مریم طاهردوست محمدی به‌عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب طاهردوست محمدی به امضای امیر کرم زاده آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت­ پذیری سرکار عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب می­گردید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان خصوصاً فرماندار، پاسخ به هنگام ارباب‌رجوع و بهره‌­گیری از توان ظرفیت­های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه­‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌پروری، انقلابی گری، مردم­‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانون­مداری در انجام وظایف و مأموریت­های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات شما را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌­العالی) را خواهانم.

مریم طاهردوست ‌محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان و کارشناس سرمایه‌گذاری و طرح‌های گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha