مکتب شهادت ما را بیدارتر و هوشیارتر از همیشه می‌سازد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان امروز و در آیین پاسداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و میهن در مکتب شهادت را به‌عنوان عنصر بیداری ملت ایران دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، صبح امروز ۱۴ دی‌ماه و هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و میهن شهید حاج قاسم سلیمانی، آیین گرامیداشت این سردار شهید در گلستان شهدای اصفهان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از همکاران اداره‌کل و فعالان گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی استان برگزار شد، حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بی‌تردید شهدای انقلاب اسلامی بخش جدانشدنی از میراث ناملموس این سرزمین هستند، لذا یاد و خاطره آنان همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: امروز خاطره شهیدان میراث‌فرهنگی استان در قالب دو جلد کتاب با نام‌های فیروزه‌های سرخ و آتش در میراث گردآوری‌ شده است، لذا امیدواریم مکتب رشادت‌های آنان که ما را همواره بیدارتر و هوشیارتر از همیشه می‌کند برای نسل‌های بعد با این تألیفات باقی‌مانده تا آنان نیز این تجربه‌های آموزنده را درک کنند.

در این نشست سرپرست اداره‌کل و همکاران در آیین پاسداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان همراه بود شرکت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha