جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تبریز با محوریت خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد

با حضور معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، تشکل حرفه‌ای گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، اتحادیه‌های صنفی شهرستان تبریز و مسئولین استانی، جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی شهرستان تبریز با محوریت خدمات سفر در نوروز سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا بایرام‌زاده ضمن اعلام خبر برگزاری جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تبریز در روز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ گفت: در این جلسه موانع و مشکلات بخش خصوصی و نیازهای موجود برای ارائه خدمات هرچه بهتر برای گردشگران ورودی به استان آذربایجان‌شرقی بالاخص کلانشهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در این جلسه با توجه به اهمیت  مسئله معرفی استان آذربایجان‌شرقی، موضوع تبلیغات و بازاریابی  مطرح و بر حضور پر شور دستگاه‌های اجرایی ذیربط در نمایشگاه‌های گردشگری تاکید شد.

او ادامه داد: در خصوص فعالیت بازار ثبت جهانی شده تبریز به‌عنوان بزرگترین بازار تاریخی مسقف در جهان، مسائل مختلفی در حضور اصناف مطرح شد و مقرر شد تا اصناف و کسبه بازار تبریز بیشترین همت و همکاری را در زمینه گردشگری در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ انجام دهند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha