نتیجه وحدت مسئولان، رفاه و رضایت مردم استان سمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نتیجه وحدت مسئولان استان سمنان را رفاه و رضایت مردم استان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نشست با مدیرکل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تقویت همکاری‌ها میان اداره میراث فرهنگی استان سمنان، شهرداری‌ها، اوقاف، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) و ... موجب توسعه و آبادانی در حوزه‌های مشترک می‌شود که نفع آن به مردم استان بازمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های مربوطه برحسب قانون و وظیفه خود باید برای سامان‌دهی بناهای تاریخی تلاش کنند، افزود: مرمت و بازسازی بناهای تاریخی به‌ویژه ۶ کاروانسرای ثبت جهانی شده استان سمنان باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در کنار اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در دستور کار قرار گیرد زیرا رونق گردشگری می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و باعث ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان را در ایام مختلف مانند نوروز، تابستان، هفته بصیرت و... را امری شایسته دانست و گفت: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، شیرینی دسترنج هنرمندان را در اقتصاد خانوار نمایان می‌کند.

در پایان این نشست امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان عملکرد و چالش‌های موجود در حوزه‌های سه‌گانه این اداره کل، از حمایت‌ها و هدایت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست سرپرست معاونت میراث فرهنگی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha