تسریع روند توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان کوثر

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان کوثر ضمن بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان خواستار تسریع روند توسعه زیرساخت‌های گردشگری شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی روز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ و در سفر به شهرستان کوثر ضمن بازدید از پروژه پل معلق پیرتقی گفت: مسیر دسترسی پل معلق پیرتقی با محوریت اداره کل میراث‌فرهنگی استان بهسازی و آماده استفاده مسافران و گردشگران می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: همچنین لازم است در پروژه‌های گردشگری شهرستان کوثر و سراسر استان روند توسعه زیرساخت‌ها تسریع شود تا تاسیسات متنوعی که در استان ایجاد می‌شود به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی استان در حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری مشوق‌های مختلفی را ارائه می‌کند که توسعه زیرساخت‌ها نیز یکی از این موارد است و با تامین اعتبار و به ترتیب اولویت انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: حوزه گردشگری شهرستان کوثر با توجه به پتانسیل‌های منطقه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال توسعه قرار دارد و مجموعه‌های مختلفی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده یا در حال اجرای عملیات عمرانی قرار دارد که نوید آینده خوبی را برای گردشگری کوثر می‌دهد.

او همچنین با اشاره به بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان کوثر تاکید کرد: کارگاه‌های آموزشی و تولیدی صنایع‌دستی در سراسر استان فعال هستند و امروز از کارگاه آموزشی گوهرتراشی در مرکز آموزش صنایع‌دستی کوثر بازدید کردیم که فعال است و می‌تواند ارزش افزوده بالایی را برای هنر آموزان این رشته داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102101203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha