جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان پارس آباد برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان پارس‌آباد به عنوان اولین جلسه ستاد سفر شهرستانی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان پارس آباد گفت: بعد از برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل در هفته جاری، اولین جلسه شهرستانی این ستاد در پارس آباد با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و به منظور آمادگی برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: شهرستان پارس آباد در شمال استان اردبیل به عنوان یک شهرستان مرزی می‌تواند از ظرفیت‌های خود به ویژه در حوزه گردشگری کشاورزی و طبیعی استفاده کند و ستاد خدمات سفر در کنار سایر وظایف خود باید در معرفی ظرفیت‌های این شهرستان موثر باشد.

او تاکید کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در ستاد خدمات سفر از اهمیت برخوردار است و امسال با توجه به همزمانی عید نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان لازم است که تدابیر ویژه‌ای برای سفرهای احتمالی در تعطیلات عید نوروز داشته باشیم.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران در بهمن ماه، ادامه داد: از نهادهایی مثل شهرداری پارس آباد دعوت می‌کنیم در نمایشگاه گردشگری تهران حضور داشته و با معرفی ظرفیت‌های این منطقه به دیده شدن پتانسیل گردشگری شهرستان کمک کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای رونق گردشگری شهرستان پارس آباد در نظر داریم که برگزاری جشنواره‌های موضوعی و برگزاری تور ارس گردی با همکاری استان‌های ساحلی رود ارس از این جمله است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102201261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha