ضرورت اجرایی شدن گونه‌های مختلف سفر در پهنه استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از لزوم شناسایی و اجرایی شدن گونه‌های مختلف سفر در پهنه استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نخستین نشست مرحله اول بررسی و بازنگری طرح جامع گردشگری استان اصفهان امروز یکشنبه اول بهمن ماه با حضور ذی نفعان بخش‌های دولتی و خصوصی در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام کارگروه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بی‌تردید از جمله مهم‌ترین عواملی که می‌تواند طرح جامع گردشگری استان اصفهان را عملیاتی کند، پویایی، انعطاف‌پذیری طرح و انجام نظارت بهینه بر چگونگی اجرای این طرح از سوی نهادهای مرتبط و ذی‌نفع گردشگری در پهنه استان اصفهان است.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین انتقادات ما از طرح جامع گردشگری استان، شناسایی و اجرایی کردن گونه‌های مختلف سفر در پهنه استان است، لذا امیدواریم با همکاری بخش‌های دولتی و خصوص، مرحله اول این طرح هر چه زودتر بررسی و سپس ضمن رفع مشکلات پیش روی طرح اجرائی و همچنین پژوهش مراحل بعدی این طرح هرچه سریع‌تر آغاز شود.

زینلیان افزود: با همکاری این کارگروه، طرح پس از بررسی و آماده‌سازی نهایی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب و به‌سرعت اجرایی می‌شود تا تمامی مناطق استان از مواهب آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha