نخستین جلسه ستاد سفر رودسر گیلان برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان رودسر به ریاست محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر و با حضور اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی در نخستین جلسه ستاد اجرایی و خدمات سفر رودسر که روز سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و لزوم هماهنگی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رودسر با حضور فرماندار شهرستان، روسای کمیته‌های دوازدگانه، شهرداران و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: این اداره‌کل آمادگی آن را دارد که در برگزاری‌ جشنواره‌های نوروز و رویدادهای فرهنگی، برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی، همکاری‌های لازم را بعمل آورد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان رودسر، درباره آمادگی شهرستان رودسر برای نوروز ۱۴۰۳ به منظور برگزاری برنامه‌های نوروزی صحبت کرد و در ادامه هر کدام از مدیران کمیته ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان رودسر پیشنهادهایی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110500293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha