تور عکاسی مسیر جاده ولایت در مشهد برگزار شد

دبیر مسابقه عکاسی روستایی و عشایری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از برگزاری تور عکاسی مسیر  جاده ولایت در مشهد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، قدیر وقاری با اعلام این خبر گفت: این تور همزمان با ولادت با سعادت امام علی(ع) با همکاری اداره کل اوقاف استان، اوقاف ناحیه سه مشهد،  بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و پاتوق عکس حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ویژه جشنواره ملی روستا و عشایر با حضور ۴۰ عکاس از شهرستان های مشهد، سبزوار و تربت حیدریه برگزار گرشد.

دبیر مسابقه عکاسی روستایی و عشایری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ادامه داد: در این تور از  بقاع متبرکه امامزاده سیدمحمد علوی(ع)، خواجه اباصلت(ره) و مجموعه فرهنگی زیاتی دهسرخ شامل بقعه امامزاده عبدالعزیز (ع)، مصلی و چشمه امام رضا(ع) مشهد که در مسیر جاده ولایت و راه ابریشم قرار دارند، عکاسی شد.

وقاری تصریح کرد: این تور  با هدف آشنایی عکاسان با مسیر جاده ولایت و هجرت تاریخی سیاسی فرهنگی امام رضا (ع) از مدینه به مرو و به‌ویژه خراسان رضوی و  آثار و بناهای تاریخی، مذهبی، بقاع متبرکه، تدارک دیده شده است.

او افزود: عکاسان شرکت کننده در این تور عکاسی می توانند  آثار خود را به ششمین جشنواره ملی روستا و عشایر به سایت شمس توس ارسال کنند.

وقاری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی ثبت نام به سایت جشنواره بین المللی امام رضا (ع) «شمس توس» به آدرس portal.shamstoos.ir مراجعه و در صورت نیاز با دبیرخانه جنشواره به شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۷۶۵۴۶۹۱ و ۰۹۲۲۴۱۸۶۲۶۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha