حضور اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از حضور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب‌وکار استان سمنان و نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی در استان سمنان با عنوان روایت پیشرفت حضور می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های انجام‌شده در استان سمنان هدف و محور این رویداد است، افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز اهم اقدامات مطلوب خود را در سه حوزه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تبیین افکار عمومی به نمایش می‌گذارد.

کرم‌زاده با اشاره به اینکه این رویداد همراه با برگزاری رویدادهای آموزشی و عرضه صنایع‌دستی و پوشاک ایرانی اسلامی برگزار می‌شود، گفت: از میان ۱۰۰ غرفه این نمایشگاه، ۱۵ غرفه آن به نمایشگاه صنایع‌دستی اختصاص دارد.

او با بیان اینکه تاریخ برگزاری این نمایشگاه ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی جنب اداره کل گمرک سمنان است، افزود: آحاد مردم و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111200753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha