ارائه ۴۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری قزوین در نمایشگاه گردشگری تهران

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: غرفه قزوین با ارائه ۲۵ بسته و ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران میزبان سرمایه‌گذاران این حوزه است.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، نادر محمدی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری است که هرساله برگزار می‌شود و بستر مناسبی را برای آشنایی متقاضیان سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه گردشگری با فرصت ها و ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور فراهم می‌آورد. 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با بیان اینکه تمرکز بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری با شعار سرمایه‌گذاری سبز مهمترین ویژگی نمایشگاه امسال به‌شمار می‌رود، افزود: استان قزوین با تهیه بیش از ۲۵ بسته و معرفی ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری برای ارائه به متقاضیان  در غرفه‌ای به مساحت ۳۳۴ متر در این نمایشگاه حضوری متفاوت دارد.

او ادامه داد: این بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه‌های مختلف گردشگری اعم از گردشگری آبی، گردشگری کشاورزی، گردشگری تفریحی، گردشگری تاریخی، اقامتی و پذیرایی... را شامل می‌شوند.

او افزود: با توجه به رویداد مهم ثبت جهانی کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین به‌عنوان اولین اثر ثبتی استان در سال جاری، غرفه استان قزوین با طرح این کاروانسرا آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

محمدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران دایر است و غرفه استان قزوین در سالن شماره ۸ و ۹ میزبان سرمایه‌گذاران، فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha