آغاز فعالیت نوروزی کمیته‌های شش‌گانه ستاد سفر استان اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از آغاز رسمی فعالیت‌های کمیته‌های شش‌گانه ستاد سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با موضوع نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز ۱۸ بهمن‌ماه و در سومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: هم‌زمان با برگزاری نشست‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با موضوع نوروز ۱۴۰۳ که از مهرماه امسال آغاز شد، فعالیت‌های ستاد سفر اداره‌کل نیز هم‌زمان با ستاد سفر استان از نیمه دوم سال جاری با محوریت معاونت گردشگری و دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان آغاز شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: کمیته‌های مالی، امنیت و حراست، بناهای تاریخی، تبلیغات و مستندنگاری، بازرسی تأسیسات و آمار و اطلاعات از دهه فجر امسال با محوریت نوروز ۱۴۰۳ رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز، فعالیت‌های ستاد سفر امسال از ۲۴ اسفند آغاز و تا عید فطر و تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha