نصب بیلبوردهای تبلیغاتی نمایشگاه گردشگری تهران در مبادی ورودی و خروجی فارس

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از نصب بیلبوردهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه گردشگری تهران در مسیرها و مبادی ورودی و خروجی استان فارس خبر داد. 

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس، ثابت اقلیدی گفت: یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی، بیلبوردها هستند که ما بهترین و پربازدیدترین بیلبوردهای نمایشگاه تهران مخصوص استان فارس و جاده نمایشگاه را برای گردشگران فراهم کرده‌ایم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: با توجه به برگزاری نمایشگاه تهران که از امروز گشایش‌یافته است بیلبوردهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه همچنین اطلاعات موردنیاز علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه استان فارس از هفته گذشته در مبادی ورودی و خروجی استان اعم از فرودگاه شیراز و مسیر آزادراه شیراز- تهران نصب‌شده است. 

ثابت اقلیدی افزود: غرفه استان فارس با متراژ هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های نمایشی است که در نمایشگاه تهران قرارگرفته است این غرفه در سالن b۳۸ میزبان علاقه‌مندان است. 

او همچنین بیان کرد: غرفه استان فارس با استراتژی اجرای طرح «مثلث نور» و با شعار «فارس به شما خوش‌آمد می‌گوید» در نمایشگاه گردشگری پایتخت حضور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha