حمایت از سرمایه‌گذار گردشگری برای شهرداری همدان حرف نخست را می‌زند

شهردار همدان گفت: حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذار برای شهرداری همدان بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی حرف اول را می‌زند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، سید مسعود حسینی سه‌شنبه 24 بهمن ماه در دومین روز از برگزاری نمایشگاه گردشگری کشور همزمان با حضور در سالن 27 هفدهمین نمایشگاه گردشگری کشور  گفت: ظرفیت‌های کلان گردشگری شهر همدان قابلیت جذب و ارائه خدمات به گردشگر در بسته‌هایی برای اقامت سه روز و دو شب را دارد.

شهردار همدان عنوان کرد: پتانسیل‌های گردشگری همدان برای شناسانده شدن نیازمند جریان سازی‌های تبلیغاتی و خبری هدفمند دارند و در حال حاضر هر سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به شهرداری مراجعه کند از تخفیفات حائز اهمیت برخوردار خواهد شد.

او عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به فرصت های مناسب شناسایی شده در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری بر این باوریم احیای این ظرفیت‌ها نیازمند حمایت و شناخت دارد.

شهردار همدان گفت: باید ظرفیت‌های قابل سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌گذاران شاخص معرفی و برای صرف سرمایه آنها حامی باشیم. 

حسینی گفت: با پرونده ثبت جهانی شهرداری با تمام توان پای کار آمد و هر آنچه نیاز است برای پویا ماندن این پرونده اجرا شود.

او افزود : در حال حاضر گردشگری همدان محور مهم توسعه در شهر و استان محسوب می شود و برای دستیابی به مسیرهای توسعه این ظرفیت‌ها باید معرفی و روی آنها کار شود.

حسینی با اشاره به اقدامات برجسته شهرداری همدان در ثبت جهانی هگمتانه اضافه کرد: تلاش‌های زیادی در ارزیابی یونسکو جهت ثبت جهانی هگمتانه در بازار، کاروانسراها، فضا و بافت تاریخی هگمتانه، جداره‌سازی‌ها، پیاده‌راه‌ها صورت گرفت تا همدان را به جایگاه جهانی برسانیم.

او گفت: امسال شهرداری همدان با برپایی غرفه‌ای به متراژ ۱۵۰ متر در سالن ۲۷ هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته شرکت کرد تا از ثمرات آن در راستای توسعه گردشگری بهره بگیریم

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha