رونمایی از اولین نقشه گردشگری اصفهان به زبان چینی

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از رونمایی از اولین نقشه تخصصی گردشگری اصفهان به دو زبان چینی و انگلیسی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امروز ۲۵ بهمن‌ماه و در حاشیه سومین روز از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، در مراسمی با حضور حمیدرضا محققیان، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا حبیبی سرپرست معاونت گردشگری استان، مدیران فرهنگی شهرداری اصفهان و جمعی از اساتید و اصفهان پژوهان حاضر در نمایشگاه از اولین نقشه گردشگری اصفهان به دو زبان انگلیسی و چینی رونمایی شد.

حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به آمارهای به‌دست‌آمده از ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان، گردشگران چینی در رتبه اول گردشگران خارجی هستند که اصفهان را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سابقه همکاری تنگاتنگ این اداره‌کل با شهرداری اصفهان، نقشه جامع گردشگری اصفهان به ۲ زبان انگلیسی و چینی برای اولین بار و به همت شهرداری اصفهان چاپ و منتشر شد.

محققیان افزود: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و همچنین حضور فعالان گردشگری، اساتید و اصفهان پژوهان، فرصت مناسبی بود تا در آستانه سال جدید چینی، از این نقشه جامع گردشگری رونمایی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha