البرز با ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری مغفول مانده است/ استقبال پرشور مردم از غرفه استان البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرعامل موسسه البرزشناسی جمعیت همیار کرج گفت: البرز با تمدنی درخشان و تاریخ ۹ هزارساله یکی ازاستان‌هایی است که در زمینه میراث‌فرهنگی و گردشگری مغفول مانده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، محسن کشاورز روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲در حاشیه بازدید از غرفه البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در سطح ملی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری استان را فراهم می‌کند.

به گفته مدیرعامل موسسه البرزشناسی جمعیت همیار کرج، استان البرز یکی از بهترین و بزرگترین غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی را با کمک و مشارکت گسترده بخش‌خصوصی داشته که به عینه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

کشاورز با اشاره به طراحی خوب نمایشگاه اظهار کرد: فضای وسیع غرفه نسبت به سال‌های گذشته ارتقای بسیار خوبی یافته است و یکی از بهترین مکان‌ها برای البرز در نظر گرفته شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با این فرصت البرز را بهتر به شهرها و استان‌های دیگر و همچنین گردشگران خارجی معرفی کنیم.

مدیرعامل موسسه جمعیت همیار کرج افزود: کوه‌ها و روستاها و طبیعت بکر جاده چالوس و شهرستان‌های استان هر کدام ویژگی و قابلیت خاصی را برای توسعه گردشگری طبیعی و کشاورزی در استان البرز فراهم می کنند. برخورداری از تنوع اقلیمی، قومی، ظرفیت های کشاورزی، طبیعی، صنعتی و تاریخی همگی می‌تواند استان را به یکی از مقاصد سفر برای مسافران تبدیل کند.

به گفته این فعال فرهنگی و اجتماعی، جمعیت همیار کرج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مردمی استان با نزدیک به ۲۰ سال سابقه در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و محیط زیست و با صدها عضو هیئت‌علمی و فعالان فرهنگی اجتماعی سعی می‌کند البرز را با وجود این گونه ظرفیت‌های وسیع به شهروندان داخل و توریست‌ها و دیگر شهرها به بهترین شکل معرفی کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112701989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha