اسکان هزار زائر پیاده در مشهد مقدس هم‌زمان با نیمه شعبان

عضو هیئت امنا و سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا (ع): گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، هزار زائر پیاده که به مشهد مقدس مشرف خواهند شد، در این شهر اسکان می‌یابند.

حسین رضایی در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا، اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، هزار نفر از دلدادگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت پیاده به مشهد مقدس مشرف خواهند شد.

او افزود: این زائران از استان خراسان جنوبی هستند و برنامه‌ریزی‌ها برای اسکان زائران پیاده نیمه شعبان انجام شده است.

رضایی یاد آور شد: این زائران در قالب یک کاروان از استان خراسان جنوبی حرکت خود را آغاز کرده و هم‌زمان با فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت آقا امام زمان (عج) به مشهد مقدس می‌رسند.

عضو هیئت امنا و سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا (ع) اضافه کرد: این جمعیت، به‌عنوان یک نهاد مردمی و غیردولتی در تمام ایام سال فعال است و به ارائه خدمات رایگان مانند اسکان و  تغذیه زائران پیاده رضوی می‌پردازد.

او افزود: اوج فعالیت این ستاد در دهه آخر ماه صفر است و در روزهای منتهی به ماه صفر و ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) این جمعیت به زائران امام هشتم خدمت‌رسانی می‌کند.

عضو هیئت امنا و سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: این جمعیت سال گذشته به لطف امام هشتم (ع) موفق به خدمت‌رسانی به حدود ۵۰۰ هزار زائر پیاده‌ای شد که از اقصی‌نقاط کشور به پایتخت معنوی ایران سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha