همه امکانات استان سمنان برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران امام رضا (ع) آماده است

استاندار سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، همه امکانات استان سمنان برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران امام رضا (ع) آماده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران که روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و امکان شروع زودهنگام مسافرت‌ها لازم است تا تمامی ظرفیت‌های استان سمنان برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران امام رضا (ع) آماده باشد.

استاندار سمنان افزود: در راستای ارائه بدون نقص خدمات به زائران و مسافران در استان سمنان نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم را قبل از شروع سفر انجام دهند.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اینکه مجتمع‌های بین‌راهی نقش مؤثری در کاهش تصادفات جاده‌ای دارند، گفت: نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی‌های واقع در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی ساماندهی شوند.

او افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ایام نوروز، ضمن حمایت از هنرمندان، نشاط اجتماعی را در استان به دنبال دارد و باید برای تحقق این امر، شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش نمایند.

استاندار سمنان گفت: بازرسی‌ها و کنترل‌ها باید تا پایان ماه رمضان ادامه داشته باشد و در ایام نوروز نیز نظارت بر پایانه‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها و … افزایش یابد.

سید محمدرضا هاشمی افزود: دهیاری‌ها به‌ویژه در روستاهای در مسیر زائران فرصتی بسیار عالی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران دارند و باید از این ظرفیت در ایام نوروز استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha