۲۶۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در گردشگری فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تصویب ۸ پروژه ساخت تأسیسات گردشگری در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در شهرستان‌های شیراز، سپیدان، اوز، بیضا و کوار و فیروزآباد واقع‌ شده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در این کمیته تخصصی ساخت ۲۱ پروژه بزرگ شامل اقامتگاه بوم گردی، هتل، مجتمع و اردوگاه گردشگری، سفره‌خانه سنتی و مرکز سرگرمی و تفریحی و… مورد بررسی قرار گرفت.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: از این تعداد پرونده، ۸ پروژه تصویب، ۵ پرونده تمدید موافقت اصولی و مابقی پرونده‌ها نیز به بررسی مجدد موکول شدند.  

او تصریح کرد: این ۸ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۲۶۲ میلیارد تومان در فارس احداث می‌شود.  

ثابت اقلیدی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزهای انجام شده مراحل احداث یک اقامتگاه سنتی، ۲ هتل و ۲ اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های شیراز و سپیدان همچنین یک هتل در شهرستان کوار و یک اقامتگاه بوم گردی هم در شهرستان بیضا و یک مجتمع گردشگری نیز در سپیدان و به‌زودی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha