آمادگی ۲ دفتر خدمات مسافرتی برای برگزاری تورهای مجاز در شهرستان جویبار

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جویبار گفت: به منظور آشنایی مسافران نوروزی با مناطق گردشگری و بناهای تاریخی شهرستان جویبار، ۲ دفتر خدمات مسافرتی آماده برگزاری تورهای مجاز هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، محسن نژادابراهیم اظهار کرد: به‌مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز تمامی واحدهای گردشگری شهرستان جویبار آماده خدمت رسانی بیش از پیش و بهتر به مسافران و گردشگران هستند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جویبار گفت: خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

او با اشاره به فعالیت هشت واحد اقامتی در این شهرستان در ایام نوروز، افزود: هتل سامان با ۱۶ سوئیت، دو خانه مسافر و پنج ویلا ساحلی از جمله این واحدها هستند که در ایام تعطیلات خدمات می‌دهند.

نژادابراهیم ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان جویبار با چهار مدرسه و ۱۳ اتاق و زائر سرای اوقاف و امور خیریه جویبار در روستای انارمرز با ۳۱ اتاق با امکانات کامل دراختیار گردشگران و مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان جویبار در نوروز ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی مسافران نوروزی با مناطق گردشگری و بناهای تاریخی شهرستان جویبار، دو دفتر خدمات مسافرتی آماده برگزاری تورهای مجاز هستند.

او با اشاره به دستور استاندار مازندران مبنی بر ممنوعیت چادر خوابی اظهار کرد: به دلیل عدم امنیت و ایمنی گردشگران چادرخوابی در شهرستان جویبار ممنوع شده است‌.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جویبار برپایی نوروزگاه در مدخل ورودی شهر جویبار و کوهیخیل و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی را از جمله برنامه‌های نوروزی این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha