مشکلات سرمایه‌گذاری منطقه نمونه ساحلی بهنمیر بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری منطقه نمونه گردشگری ساحلی بهنمیر درکارگروه تسهیل و رفع موانع، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی عصر جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در جلسه کارگروه تسهیل سرمایه‌گذاری که با حضور استاندار مازندران در مجتمع شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار شد، گفت: طرح توسعه مجموعه آبدرمانی تازه‌آباد، مشکلات بانکی مجموعه عمارت کبریایی سوادکوه شمالی و مشکلات سرمایه‌گذاری منطقه نمونه ساحلی بهنمیر شهرستان بابلسر بررسی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از شهرستان بابلسر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق گردشگری استان در جذب گردشگر یاد کرد و افزود: رفع مشکلات برخی از پروژه‌های گردشگری و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و ایجاد امکانات مورد نیاز گردشگران از جمله برنامه‌هایی است که در کارگروه تسهیل پیگیری می‌شود.

ایزدی با بیان این مطلب که برای توسعه گردشگری با برخی موانع مواجه‌ایم، تصریح کرد: برای توسعه گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های لازم تمامی دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و مساعدت داشته باشند و خوشبختانه دراین کارگروه شاهد این تعامل بین بخشی هستیم.

او در پایان گفت: با تصمیم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بابلسر، مشکل بهره برداری از مجموعه منطقه نمونه گردشگری ساحل بهنمیر به کارگروه اقتصاد مقاومتی ارجاع شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha