نمایشگاه صنایع‌دستی بهار در بهار در نمین اردبیل برگزار می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی «بهار در بهار» در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاور قوام گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی بهار در بهار از ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه صنایع‌دستی نمین برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این نمایشگاه صنعتگران و تولیدکنندگان محصولات صنایع‌دستی از مناطق مختلف شهرستان نمین در قالب ۲۴ غرفه به نمایش و عرضه محصولات خود می‌پردازند.

او تاکید کرد: شهرستان نمین یکی از مناطق مستعد استان در حوزه صنایع‌دستی است و انواع محصولات چرم، معرق و منبت چوب، سفال و گلیم و سایر محصولات صنایع‌دستی که کار دست صنعتگران شهرستان نمین است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

دلاورقوام ادامه داد: ایام عید نوروز و حضور گردشگران در شهرستان نمین فرصت مناسبی برای برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و معرفی محصولات به مسافران نوروزی است که نمایشگاه بهار در بهار در همین راستا برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha