برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوستان امید در ورودی شهر کرج خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان البرز رحیم خاکی روز چهارشنبه یک فروردین ۱۴۰۳ افزود: این نمایشگاه با ۲۵ غرفه صنایع‌دستی و شش غرفه سوغات و مشتقات عید نوروز برپا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری کرج و خانه کارآفرینان صنایع دستی برگزار شده ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین به فعالیت خود ادامه می‌دهد و پذیرای گردشگران و مسافران ورودی به استان البرز است.

او افزود: رشته‌های مختلف صنایع‌دستی از جمله گلیم، چرم، معرق، حکاکی چرم، سوخت‌نگاری روی چوب، سفال و سرامیک، زیور آلات سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و... در این نمایشگاه به ارائه محصولات می‌پردازند.

خاکی ادامه داد: همچنین عرضه محصولات مرتبط با عید نوروز از جمله گل، شمع، شیرینی و سوغات چون گز و سوهان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغات در کنار پایگاه‌های نوروزی را برای ارائه خدمات متنوع به مسافران نوروزی موثر دانست که می‌تواند به ایجاد جو نشاط و شادی در کنار پایگاه‌های نوروزی  و همچنین حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha