ورود بیش از ۵میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۵میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد امروز شنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت سوم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۵میلیون و ۲۶۸هزار و ۸۵۷ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۱۸۳هزار و ۳۵۹ نفر از طریق فرودگاه، ۳۳۸هزار و ۹۸۴ نفر از طریق راه‌آهن، ۴۸۷هزار و ۳۰۳ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ۴میلیون و ۲۶۸هزار و ۲۱۱ نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) عزیمت داشته‌اند.

او خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: مسافران عزیز قبل از این که به مشهد مشرف شوند، محل اقامت خود را رزرو کنند. در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد ضمن قدردانی از جامعه هتلداران تاکید کرد: براساس توافق صورت گرفته با هتلداران مشهد در راستای تکریم و کمک به زائران بارگاه منور رضوی در ایام ماه مبارک رمضان افرادی که ۱۰ روز در هتل‌های مشهد اقامت کنند، از تخفیف ۳۰درصدی برخوردار خواهند شد، به این معنی که از ۱۰ شب اقامت در هتل‌های مشهد سه شب اقامت آن‌ها رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha