ورود بیش از ۵.۸ میلیون زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۵میلیون و ۸۰۰هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد امروز یکشنبه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر افزود: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت چهارم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۵میلیون و ۸۴۶هزار و ۱۲۵ نفر به استان  خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۱۹۴هزار و ۴۷۱ نفر از طریق فرودگاه، ۳۵۷هزار و ۶۰۵ نفر از طریق راه‌آهن، ۴۹۵هزار و ۸۱۴ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ۴میلیون و ۷۹۸هزار و ۲۳۵ نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا(ع) سفر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: قبل از این که به سمت مشهد بیایند محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی یادآور شد: هم‌چنین زائران و مسافران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ واحد رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha