بازارچه ملی صنایع‌دستی در نوشهر افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح بازارچه ملی صنایع‌دستی در نوشهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی دوشنبه ششم اسفند۱۴۰۳ در خصوص افتتاح بازارچه صنایع‌دستی نوشهر در ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: این نمایشگاه با ۱۱۰ غرفه در مساحت ۱۸۰۰ متر مربع آغاز به کار کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به عرضه محصولات متنوع از ۵۱ رشته مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در این بازارچه گفت: لاک تراشی، خراطی، مس و چاقو زنجان، گلیم، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم، حجاری سنگ، سفال و سرامیک و زیورآلات سنتی از جمله رشته‌های صنایع‌دستی پرمخاطب این بازارچه ملی صنایع‌دستی است.

او از حضور ۱۵ استان کشور در این بازارچه خبر داد و افزود: دست ساخته‌های هنری هنرمندان استانهای خراسان رضوی، سمنان، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذزبابجان غربی، مازندران، البرز، تهران، همدان و فارس در این نمایشگاه عرضه شده است.

ایزدی مکان نمایشگاه نوشهر را پارک نگین اعلام و در خصوص وضعیت بازدید از بازارچه،خاطرنشان کرد: این بازارچه روزانه بیش از ۶هزار نفر بازدیدکننده دارد.

ساعت بازدید از بازارچه صنایع‌دستی شهرستان نوشهر از ۱۰ صبح الی ۲۴ شب تا ۱۳ فروردین سال جاری، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha