خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران تا پایان ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: خدمات‌رسانی به مسافران و زائران تا پایان ایام تعطیلات نوروزی با همین کیفیت در استان سمنان ادامه دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، محمد حمیدی در جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان که روز پنجشنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: از ابتدای شروع عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات استان ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ اقدامات مطلوبی در حوزه‌های خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم(ع) و کاهش تصادفات جاده‌ای انجام‌شده است و این روند تا پایان ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه فرمانداران باید در شهرستان‌ها به جاده‌های فرعی و روستایی توجه داشته باشند، افزود: به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای علاوه بر محور اصلی و نقاط حادثه‌خیز، لازم است تا در جاده‌های فرعی و روستایی خودروهایی با همکاری دهیاری‌ها به‌ویژه در شب‌ها با چراغ گردان مستقر شوند تا با ایجاد بازدارندگی از تصادفات جلوگیری شود.

او گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد خدمات سفر ضمن ایجاد رفاه، ایجاد امنیت و کاهش تصادفات است، بدین منظور باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه بسیج و دهیاری‌ها برای کاهش میزان تصادفات درراه‌های استان تلاش شود.

حمیدی افزود: امور اراضی، منابع طبیعی و دهیاران در ایام تعطیلات نوروز و با توجه به افزایش مسافرت‌ها به روستاها، برای جلوگیری از تخریب اراضی و آتش‌سوزی‌ها تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص افزایش شدت باد در استان گفت: استحکام‌بخشی به سازه‌ها و زیرساخت‌های موجود در بازارچه‌های صنایع‌دستی و نوروز گاه‌ها در دستور کار قرار گیرد از خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha